Wij kunnen ons voorstellen dat je een heleboel vragen hebt! Wij denken daarom graag met je mee en hebben een aantal veel gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Mocht het antwoord op jouw vraag er niet tussen staan, stuur ons dan een mailtje naar info@simplylocal.nl of stel je vraag in onze chat.
Wat zijn de bezorgtijden?
Op dit moment bezorgen wij op maandag. In de toekomst hopen we dit uit te kunnen bereiden. Tijdens je aanmelding vragen we je een tijdsvoorkeur aan te geven, over het algemeen lukt het ons om ook op dat tijdstip te bezorgen.
Kan er rekening gehouden worden met mijn allergieën?
Bij elk bestelmoment worden alle allergenen vermeldt. Je kunt dan kiezen welke gerechten aansluiten bij jouw wensen.
Hoe lang kan ik mijn producten bewaren?
Alles wat je moet weten hebben we handig in een overzicht gezet. Dit overzicht wordt wekelijks aangevuld en ontvang je bij elke bestelling.
Worden er incasso's gestuurd?
Nee. Lid of geen lid, je rekent je bestelling altijd zelf af tijdens je bestelmoment!
Waar komen de ingrediënten vandaan?
Wij proberen zoveel mogelijk producten lokaal of bij een lokale ondernemer in te kopen. Wil je meer informatie over wie dat zijn verwijzen we je graag door naar de pagina over onze 'leveranciers'.
Hoeveel korting krijg ik wanneer ik een van mijn vrienden aanmeld?
Super leuk dat jouw vrienden net zo enthousiast zijn als jij! Wanneer jij iemand aanmeldt ontvang je van ons 25% korting op je volgende box naar keuze! Ook geldig op een van onze speciale boxen.
Hoe kan ik mezelf afmelden?
Je kunt ten alle tijden een mailtje sturen naar info@simplylocal.nl om je lidmaatschap te beëindigen. Let op! Na een half jaar kan je pas weer opnieuw lid worden.
Hoe kom ik aan een Simply Local tabletstandaard?
Elke keer wanneer jij de lokale maaltijdbox in huis haalt, spaar je voor leuke kortingen die het koken thuis makkelijker maken. Het simply Local tabletstandaard is er eentje van!